6 مزيت برتر شكلات براي پوست و مو

خدمات آرايشي و زيبايي

6 مزيت برتر شكلات براي پوست و مو

۱۵ بازديد

شكلات براي پوست و موي شما مفيد است. بله اين جمله واقعيت دارد و اگر از خواندن آن شكه شده‌ايد؛ پيشنهاد مي‌كنم تا انتهاي اين مقاله وب‌سايت سالن آرايش و زيبايي آنيس ، براي آشنايي با 6 مزيت برتر شكلات براي پوست و مو همراه ما باشيد. البته بگذاريد كمي جدي‌تر و دقيق‌تر بگويم! شكلات فقط براي خوردن نيست. در نتيجه لزوما براي استفاده از مزاياي شكلات براي پوست و مو، لازم نيست آنها را به مقدار زيادي بخوريد و دچار اضافه وزن شويد! كاكائو مي‌تواند در محصولات زيبايي و سلامت نقشي عمده داشته باشد و علاوه بر حالت خوراكي، به صورت ماسك و... نيز مورد استفاده قرار گيرد.

ويتامينه كردن مو

مزاياي شكلات براي پوست شما چيست؟

1. شكلات يك مرطوب‌كننده طبيعي فوق العاده است

دانه‌هاي كاكائو حاوي اسيدهاي چرب، از جمله اسيد اولئيك، اسيد پالميتيك و اسيد استئاريك هستند؛ كه به خوبي مي‌توانند پوست را تغذيه كرده و آن را نرم و لطيف كنند. به عنوان مثال اگر در زمستان دست‌هاي شما خشك مي‌شود؛ مي توانيد از يك صابون طبيعي شكلات استفاده كنيد.

2. شكلات پوست شما را از آسيب محافظت مي‌كند

آنتي اكسيدان‌ها پوست شما را از آسيب ناشي از راديكال‌هاي آزاد محافظت مي‌كنند؛ و كاكائو يكي از بهترين منابع خوراكي آنتي اكسيدان‌ها است كه مي‌توانيد آن را خريداري و مصرف كنيد. همچنين كاكائو منبعي غني از فلاونوئيدها بوده؛ كه به فيلتر اشعه ماوراء بنفش كمك مي‌كند؛ و منبع خوبي از ويتامين A، B1، C، D و E است. فراموش نكنيد كه اين ويتامين‌ها از مهمترين مواد مورد نياز بدن براي حفظ سلامت پوست و مو است.

3. شكلات پوست تحريك شده را آرام مي‌كند

شكلات طبيعي اثر ضد التهابي دارد؛ و پوست شما را لطيف مي‌كند. اين ويژگي مي‌تواند به تسكين پوست تحريك شده كمك كند؛ و حتي براي پوست‌هاي حساس مناسب است.

مزاياي شكلات براي موهاي شما چيست؟

4. شكلات منبع تغذيه خوبي براي موهاي شما است

اسيدهاي چربي كه در بالا ذكر شد، مي‌توانند در تغذيه موهاي شما نقشي موثر ايفا كنند. استفاده از كاكائو تضمين‌كننده سلامت موهاي شما است. كاكائو همچنين به شما كمك مي‌كند تا موهاي‌تان را نرم‌تر و شفاف‌تر كرده و آنها را راحت‌تر حالت دهيد.

5. شكلات باعث رشد مو مي‌شود

آيا مي‌دانيد كه شكلات به افزايش گردش خون كمك مي‌كند؟ اين نكته خبري خوب براي پوست سر شما است؛ و ممكن است به موهاي شما براي رشد بيشتر كمك كند. بنابراين، اگر شما به موهاي بلندتر و ضخيم‌تر علاقه داريد، شستشوي مو با كاكائو يا شامپوهايي كه عصاره كائو دارند، مي تواند مفيد باشد.

6. شكلات براي انواع مو مناسب است

تفاوتي ندارد كه موي شما خشك، معمولي يا چرب باشد. كاكائو هماهنگي خوبي با انواع مو دارد؛ و براي همه آنها مفيد است. پس شكلات تنها براي خوردن و هديه ولنتاين نيست؛ و مي‌توانيد از آن براي بهبود ظاهري پوست و موي خود استفاده كنيد.

سالن زيبايي آنيس با آماده ارائه كليه خدمات حرفه اي در زمينه ويتامينه كردن مو با مواد گياهي در خدمت بانوان گرامي مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.