معجزه روغن نارگيل براي زيبايي و سلامت پوست و مو

۲۰ بازديد

روغن نارگيل را براي داشتن پوست و مويي زيبا و سالم فراموش نكنيد. استفاده از اين ماده ارزشمند در هر شكل آن (ميوه تازه، خشك و روغن) مزاياي بيشماري را براي زيبايي و سلامت پوست و موي شما به ارمغان مي‌آورد. اين ميوه شگفت‌انگيز استوايي يك ميوه همه كاره است؛ و به همين دليل به آن ميوه زندگي مي‌گويند. چنانكه در مناطقي از جهان اين ميوه علاوه بر كاربردهاي زيبايي و سلامتي، به عنوان سوخت و توليد بعضي آلات موسيقي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پس تعجب نكنيد كه چرا روغن نارگيل مي‌تواند در اين حد بر سلامتي و زيبايي پوست و موي شما موثر باشد.

ويتامينه كردن مو

با ويژگي‌هاي شگفت‌انگيز روغن نارگيل آشنا شويد

روغن نارگيل اثر عميقي بر درمان و حذف جوش و آكنه دارد؛ و در افزايش كيفيت و انعطاف‌پذيري پوست نيز بسيار موثر است. ويكتوريا بكام (مدل معروف انگليسي و همسر ديويد بكام) در مصاحبه‌اي درباره رازهاي مراقبت از پوست و موي خود مي‌گويد:
من از روغن نارگيل نه‌تنها براي بازسازي و مراقبت از پوست صورت خود استفاده مي‌كنم؛ بلكه آن‌را به عنوان يك مرطوب‌كننده قوي كه داراي خواص ديگري نيز هست، براي مرطوب نگه داشتن كل پوست بدنم بكار مي‌برم.

ترميم پوست با روغن نارگيل

روغن نارگيل خاصيت عجيبي در ترميم پوست دارد. بسياري از متخصصان اين ويژگي را ناشي از خاصيت آب‌رساني و مرطوب‌كنندگي بالاي اين روغن مي‌دانند. با استفاده از اين روغن مي‌توانيد به جنگ آكنه، جوش‌هاي سطحي، افتادگي پوست و حتي آفتاب‌سوختگي برويد. در واقع اين روغن يك لوسيون عالي با اهداف چندگانه براي تمام قسمت‌هاي پوست و موي شماست.

استفاده از اين روغن به شما اجازه مي‌دهد تا پوستي صاف داشته باشيد. اين روغن مي‌تواند پوستي صاف‌تر و نرم‌تر را براي شما فراهم كند. نرمي پوست موجب تغذيه بهتر آن نيز مي‌شود. لوسيون بدن با روغن نارگيل پوستي براق و نرم را براي شما به ارمغان مي‌آورد؛ كه لمس آن مي‌تواند حسي خوب را در شما ايجاد كند.

درمان خارش پوست سر با روغن نارگيل

خارش پوست سر بسيار ناراحت‌كننده است؛ و تنها زماني مي‌توانيد آرام بگيريد كه خارش را برطرف كنيد. علت خارش پوست سر اما معمولا آسيب‌ديدگي پوست و خشكي آن است؛ و روغن نارگيل به خوبي مي‌تواند درماني موثر براي آن باشد.
براي رسيدن به نتيجه تنها كاري كه لازم است انجام دهيد، استفاده منظم و روزانه از اين روغن براي پوست سر است.

رشد مو با روغن نارگيل

روغن نارگيل را يكي از ارزشمندترين روغن‌هاي پايه طبيعي در زمينه مراقبت از پوست و مو مي‌دانند. اگر از رشد موي خود راضي نيستيد مي‌توانيد روي اين روغن شگفت‌انگيز حساب كنيد. باز هم خاصيت مرطوب‌كنندگي روغن معجزه گر نارگيل به كمك شما خواهد آمد.
اين روغن نقش مهمي در ويتامينه كردن مو هاي شما دارد. همچنين با رطوبت خود شكستگي موها را كاهش مي‌دهد؛ پوست سر را تسكيل مي‌دهد؛ و ويتامين‌ها و اسيدهاي ضروري پوست و مو را تامين مي‌كند.

مجموعه اين عوامل موجب مي‌شود سرعت رشد موهاي شما افزايش پيدا كرده و با كاهش ريزش موها، مويي پرپشت داشته باشيد.
اميدوارم از اين مقاله سالن زيبايي آنيس لذت برده باشيد. فراموش نكنيد مراقبت از پوست و مو امري دائمي است و تنها استفاده چند روزه از اين روش‌ها، شما را به نتيجه مطلوب نمي‌رساند. اگر شما هم تجربه خوبي در استفاده از روغن نارگيل داريد، آن‌را با ما در ميان بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.