انتخاب بهترين رنگ موي مناسب پاييز

۱۷ بازديد

بسياري از چيزهايي كه ما دوست داريم در مورد فصل پاييز وجود دارد: ژاكت، غذاهاي پاييزي و البته فرصتي براي تغيير مدل و رنگ موها همزمان با تغيير رنگ‌ها در طبيعت. بازگشت به آب و هواي سردتر، بسياري از زنان را به دنبال رنگ موي مناسب پاييز روانه سالن‌هاي زيبايي مي‌كند. اما با وجود اين همه انتخاب متنوع، شما چطور تصميم مي‌گيريد كه كدام رنگ مو براي شما مناسب است؟ ما در اين مطلب سالن آرايش و زيبايي آنيس توصيه‌هايي براي انتخاب بهترين رنگ موي مناسب پاييز در سال 2018 را براي شما جمع‌آوري كرده‌ايم.

ويتامينه كردن مو

نگاهي به 6 رنگ موي مناسب پاييز

قرمز مسي

انتخاب رنگ موي قرمز مسي يك انتخاب جسورانه است كه به بهترين شكل ممكن با پوست‌هايي با تن گرم هماهنگ مي‌شود. تنها مشكل رنگ موي قرمز مسي انجام درست كار توسط آرايشگري ماهر است. اين رنگ حساسيت خاصي دارد و اگر درست اجرا نشود؛ ممكن است به رنگ دلخواه و مدنظر خود نرسيد. همچنين براي انجام اين رنگ بايد صبورتر باشيد چون مراحل انجام و شستشوي مو در آن طولاني‌تر است.

شاه بلوط قهوه اي

اين رنگ موي قهوه‌اي نيز داراي زيرسيستم‌هاي مسي است. اين رنگ مو به دليل آنكه تن مايل به قرمز دارد، در تمام تن‌هاي پوستي دلپذير و جذاب است. اين مدل رنگ مو پيچيدگي خاصي ندارد و براي نزديك‌تر شدن آن به سليقه و رنگ پوست خود، مي‌توانيد ميزان تيرگي و روشني آن را كم و زياد كنيد.

بلوند يخي

بلوند پلاتينه همچنان رنگ موي محبوب بسياري از طراحان مد جهان است. اين رنگ مي تواند چهره‌اي بسيار جذاب و هماهنگ با فصل پاييز براي شما ايجاد كند. اما مراقب باشيد زيرا دكلره كردن مو مي‌تواند بسيار مضر باشد. به خصوص براي موهاي خشك و يا نازك، انجام خودسرانه اين كار توصيه نمي‌شود. پس بهتر است اين كار را به يك آرايشگاه ماهر بسپاريد؛ تا با كمترين آسيب به موها، آن را براي شما اجرا كند. همچنين براي جلوگيري از بروز آسيب بعد از دكلره كردن مو، از مكمل‌هاي مو براي ويتامينه كردن مو استفاده كنيد؛ و موهاي خود را فقط با شامپوي مخصوص موهاي رنگ شده بشوييد.

آمبره ظريف مو

آمبره مو همچنان يك ترند محبوب در رنگ موي امسال است. اما به‌روز رساني اين روند در سال 2018 بسيار شگفت‌آورتر از گذشته است. اين خبر خوبي براي افرادي با پوست سبزه طبيعي است كه فقط به دنبال كمي تغيير در رنگ موي مناسب پاييز هستند. در اين روش بخش پاييني موها دكلره شده و رنگ روشن‌تري از بخش بالايي دارد. اين تكنيك قطعا تكنيك بالياژ مو را براي شما يادآوري مي‌كند. در اين زمينه هم بهتر است از آرايشگر خود بخواهيد شدت روشني رنگ مناسب موي شما را انتخاب كند.

بلوند عسلي

اگر موهاي شما در حال حاضر بلوند است. با عسلي كردن آن مي‌توانيد مقداري حس گرما به موهاي خود ببخشيد. براي اين كار بايد از آرايشگر خود بخواهيد لولايت هاي رنگ موي عسلي را به موهاي شما اضافه كند.

شكلاتي تيره

اين رنگ را مي‌توان طبيعي‌ترين رنگ موي مناسب پاييز ناميد. قهوه‌اي تيره به هر تن رنگي پوستي مي‌آيد؛ و به خوبي با طبيعت پاييزي هماهنگ است. نكته مثبت ديگر اين رنگ آن است كه نيازمند مراقت و نگهداري پيچيده‌اي نيست.
اميدواريم از مطالعه اين مقاله لذت برده باشيد. ما در سالن آرايش و زيبايي آنيس آماده ارائه انواع خدمات رنگ مو به شما عزيزان هستيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.